Časlav Stojanović: Promoter prirodnih lepota kuršumlijskog kraja

4

Sa više od 10 000 pratilaca na društvenoj mreži instagram, Kuršumličanin Časlav Stojanović svakodnevno promoviše prirodne lepote kuršumlijskog kraja koje su zapažene na svim kontinentima i ljudi iz celog sveta su zadivljeni fotografijama koje objavljuje iz Kuršumlije i njene okoline.

– Na početku, pre nekoliko godina, počeo sam da slikam iz hobija i da objavljujem fotografije na instagramu. Sada već imam zavidan broj pratilaca, odnosno ljudi iz celog sveta, od Južne Amerike do Australije i Japana koji često ne veruju da na ovako malom prostoru uma toliko prirodnih lepota, objašnjava nam Stojanović.

Neumerono, iz dana u dan, najlepše fotografije koje nastanu iz Kuršumlije i okoline, on postavlja na ovoj, upravo po fotografijama najpopularnijoj društvenoj mreži.

– Cilj mi je da fotografijam predstavim sva sela u okolini Kuršumlije. Do sada sam objavio fotografije iz oko 40 sela. Na polovini sam posla praktično. Za svako selo odakle sam objavio fotografiju, trudim se da bude reprezentativna i da taj kraj bude predstavljen u najlepšem svetlu, kaže Stojanović.

Jedna od Stojanovićevih fotografija iz okoline Kuršumlije

Objašnjava nam da je do udaljenih sela i krajeva u okolini Kuršumlije teško da se dođe zbog brdovitog i često nepristupačnog terena, ali se snalazi i očekuje da će u narednih godinu, dve uspeti da zaokruži objavljenim fotografima kompletnu okolinu Kuršumlije.

Kaže da mu nikada ne manjka inspiracija jer se priroda sa godišnjim dobima neprestano menja i uvek ima kadrova koji zavređuju da se zabeleže i da ostane na fotografijoma ovekovečen taj trenutak.

Da je naš sagovornik pravi promoter kuršumlijskog kraja govori i podatak da na googlu-u njegove fotografije dominiraju i da je najveći svetski pretraživač stotinama njegovih objavljenih fotografija Kuršumlije dobija na lepoti a do sada ih je pregledalo na stotine hiljada posetilaca.

Kako izgleda ta promocija, pogledajte na instagram profilu Časlava Stojanovića OVDE

VPŠ BLace

4 KOMENTARA

Comments are closed.