Grad Kruševac prodao Maši televiziju i dodelio mu još 2,1 milion dinara

0

Samo što je i zvanično obelodanjeno da je kruševački biznismen Radoica Milosavljević Maša od prekjuče i formalno pravno postao novi vlasnik Radio televizije Kruševac, koja je bila u vlasništvu Gradske skupštine, preko Gradskog sajta objavljeno je i da je Maša od Grada Kruševca dobio najviše novca za sufinaniranje medijskih projekata u ovoj godini.

Po drugom konkursu ove godine, Grad Kruševac je Radoici Milosavljeviću Maši na ime sufiunaniranja medijskog projekta Radio televizije Kruševac od ukupno 2,6 miliona dodelio 2.100.000 dinara, iako je ova televizija tek od prekjuče formalno pravno u vlasništvu kruševačkog biznismena.

Rešenjima po konkursu Gradske uprave, sredstva za sufinansiranje medija Grada Kruševca dodeljena su i kruševačkom ALBOS-u u visini od 300 .000 dinara, kao i po 100.000 dinara niškoj radio televiziji Bela Mi i Centru za istraživačko novinarstvo Kruševac.

Maša je kruševačku televiziju, koja ima 30 radnika, kupio za 14.000 evra.

Sredinom oktobra on je potpisao ugovore o kupovini RTV Pančevo, Centra za informisanje Novi Kneževac, RTV Kragujevac, RTV Brus, TV Caribrod, TV Požega i TV Pirot.

Za kupovinu osam medijskih kuća on je platio 281.280 evra.